نیاز به پیشرفت، یادگیری و استفاده از تکنولوژی

شرایط روز دنیا در حال تغییر است و نیاز به استفاده از تکنولوژی هر روز بیشتر از دیروز احساس می شود.

محیط تجاری جهان، به گونه ای است که فعالیت در آن بـسیار مـشکل تـر از گذشـته آغـاز می شود و  تدوام  می یابد. یکی از مهمتـرین نکـات کلیـدی بـرای فعالیـت در ایـن عرصـه، ضـرورت بازنگری راهبردی در بازاریابی و طراحی مجدد ساز و کارهای فعالیت در مواجه بـا شـرایط بـه شـدت متغیر بازار و تنوع طلبی مشتریان همراه با نکته سنجی های خاص آنها است، به گونهای کـه مطـرح شدن تخصص های نوین همچون بازاریابی فناوری، بازاریابی صنعتی، مهندسی بازار و امثال آن را بـه دنبال دارد. لذا هیچ پدیده اقتصادی در دنیای معاصر مهمتر از خلـق ثـرو ت از طریـق نـوآوری فناورانـه نیست.

اشتراک گذاری:

یک دیدگاه بگذارید

0

بالا

X